Pravilnik o zasebnosti in pogoji poslovanja

Varstvo osebnih podatkov

Upravitelj spletne knjigarne mora spoštovati določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. Osebni podatki, pridobljeni od uporabnikov ob registraciji, bodo varovani in brez njihovega pisnega soglasja ne bodo posredovani tretjim osebam. Uporabniki s potrditvijo naročila dovoljujejo upravitelju spletne knjigarne upravljanje z osebnimi podatki v poslovne in propagandne namene.

Upravitelj si pridržuje pravico do vzpostavitev poslovnega kontakta za reševanje morebitnih nejasnosti pri preverjanju podatkov ali naročila oziroma za reševanje morebitnih nesoglasij.

Šteje se, da uporabnik ob registraciji v spletno knjigarno, pri kateri s klikom potrdi, da sprejema in se strinja s temi splošnimi pogoji, daje osebno privolitev v uporabo in obdelavo osebnih podatkov, ki se zahteva v skladu s predpisi o varstvu osebnih podatkov. Na podlagi njegove osebne privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, ki so opisani v točki 7.2. splošnih pogojev.

Upravljavec bo pri obdelavi osebnih podatkov uporabnika in pri ravnanju z njimi ravnal v skladu z zahtevami predpisov o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. 94/2007).

Upravljavec bo zaradi zavarovanja osebnih podatkov uporabil organizacijske, tehnične in druge ustrezne postopke in ukrepe, da se prepreči nepooblaščeno uničenje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava. Prav tako upravljavec ne odgovarja za morebitne napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob registraciji na spletni strani portala.


Pravica uporabnika zahtevati prenehanje uporabe osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja.
O podjetju
Ramos d.o.o.
Podsmreka 6 b
1356 Dobrova
E: info@ramos.si
TRR: pri Delavska hranilnica: 6100 0001 5647 126
SWIFT HDELSI22
IBAN SI56 6100 0001 5647 126
ID za DDV SI16561066
Matična številka 7199520000
Reg. pri Okrožnem sodišču v Ljubljani
Osnovni kapital: 7.500 €

Dostopnost informacij

Podjetje Ramos d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka vložka v registru, davčna številka)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami ter postopki vračila)
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davek in morebitne druge dajatve
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
• pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:
• NAROCILO SPREJETO
Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani www.ramos.si, v rubriki Moj račun.
• NAROCILO POTRJENO
Podjetje Ramos d.o.o. v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje si pridržuje pravico, da po potrebi poklice kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med stranko in podjetjem je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).
• NAROCILO ZAKLJUCENO IN POSLANO
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.
Podjetje Ramos d.o.o. vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave in morebitnimi stroški plačila položnice) brez vprašanj takoj, ko je mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prodajalec (Ramos d.o.o.) se zaveže, da bo že kupljeno blago prevzel nazaj brez kakršnihkoli vprašanj. To pomeni, da je vsak nakup 100 % varen.


Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki s strani kupca.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Plačilo

Ob potrditvi naročila kupec izbere želeno možnost plačila blaga:
• Plačilo preko predračuna ali spletne banke (NLBklik, Abanet…).
• Plačilo po povzetju (z gotovino)*.

* – Pošta Slovenije ob plačilu po povzetju zaračuna provizijo za nakazilo, ki znaša 1,08 €.

Ramos d.o.o. priporoča plačilo preko predračuna oziroma spletne banke, saj je to najugodnejša in najhitrejša možnost.

V primeru plačila preko spletne banke, se vam vsi podatki za plačilo posredujejo na vaš e-poštni naslov.


Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je rok dobave blaga 1-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni.

Dostava

Vse pošiljke dostavlja Pošta Slovenije. Dobavni rok za artikle na zalogi je 1-4 delovnih dni.
V primeru, da vas ob prihodu pismonoše ni, lahko pošiljko dvignete na najbližji enoti pošte.

Cenik dostave:

Pri izbiri plačila po povzetju poštar lahko zaračuna provizijo za nakazilo, ki znaša 1,05 €, pri plačilu po predračunu ali preko spletne banke pa te provizije ni. Ramos d.o.o. na ta znesek nima vpliva, saj ga določa Pošta Slovenije.

Za dostavo v tujino zaračunamo dejanske stroške poštnine po ceniku Pošte Slovenije ne glede na vrednost nakupa.

 

Osebni prevzem

Osebni prevzem na sedežu podjetja ni mogoč.

Razprodane knjige

Zaradi velikega povpraševanja se v izjemnih primerih lahko zgodi, da je izdelek razprodan, čeprav to na spletni strani ni navedeno. O tem vas takoj obvestili. Izdelka vam ne bomo zaračunali, žal pa ga tudi ne bomo mogli dobaviti. Vljudno prosimo za razumevanje.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Podjetje Ramos d.o.o. ima pravico spremeniti cene, če so bile le-te napačno vnesene v bazo spletne prodajalne. O tem mora predhodno obvestiti stranko in se dogovoriti o poteku naročila.

Varnost

Upravitelj spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme podjetje, ki upravlja spletno knjigarno, stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če je to potrebno in kupec temu ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba o nakupu, ki jo sklene podjetje Ramos d.o.o. in stranka, je trajno shranjena pri podjetju, ki je izdalo račun.


Zasebnost

Podjetje Ramos d.o.o. upravitelj spletne knjigarne se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki strank, v skladu z veljavnimi zakoni v Republiki Sloveniji. Podjetje Ramos d.o.o. se zaveže, da osebnih podatkov strank in morebitnih drugih podatkov (zgodovine naročil) ne bo posredovalo tretji osebi.

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da Ramos d.o.o. vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki, in vam ob tem zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 59/99, 57/01).

Kodeks ravnanja po ZEPT

Podjetje Ramos d.o.o. posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi, dostopnimi na: http://www.mg.gov.si/index.php?id=11486

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

 

Pritožbe

Ramos d.o.o. upravitelj spletne trgovine, mora kupcem omogočiti pritožbo po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu, pošti, e-pošti) in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe.

V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi, v Republiki Sloveniji veljavnimi zakoni.

Če stranka in podjetje spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje le-tega pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.

Skladno z zakonskimi normativi Ramos d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), v skladu s 4. odstavkom 32. člena ZlsRPS pa objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Naslov za pritožbe:
Ramos d.o.o.
Podsmreka 6 b
1356 Dobrova
E: info@ramos.si